середа, 27 березня 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія


Я дізналася, про ряд стратегій формуючого (попереднього) оцінювання, яке забезпечує учнів та вчителів інформацією, необхідною для покращення навчання:
  1. Стратегії для оцінювання навчальних потреб учнів, такі, як обговорення, аналіз графічних засобів візуалізації знань і мозковий штурм
  2. Стратегії заохочення самоспрямованості у навчанні, такі, як самооцінювання, зворотний зв'язок від однолітків і співпраця в групі
  3. Стратегії моніторингу прогресу у навчанні, такі, як неформальні спостереження, аналіз цікавих випадків й щоденників навчання учнів
  4. Стратегії перевірки розуміння, такі, як журнали спостережень, інтерв'ю та неформальні опитування

Немає коментарів:

Дописати коментар